Go Back   UB40 Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: LeahLooksBetterInTheDark
Forum: UB40 Discussion 8th June 2011, 08:37 PM
Replies: 12
Views: 1,021
haha yeah too right!

haha yeah too right!
Forum: UB40 Discussion 22nd April 2011, 05:41 PM
Replies: 117
Views: 58,230
i made 34 on ebay. Is there a paypal account...

i made 34 on ebay. Is there a paypal account that i can pay the money into does anyone know?
Forum: UB40 Discussion 9th April 2011, 03:55 PM
Replies: 20
Views: 527
Happy Birthday :beer::D

Happy Birthday :beer::D
Forum: UB40 Discussion 9th April 2011, 03:52 PM
Replies: 37
Views: 2,186
absolutely brilliant BT thanx for sharing

absolutely brilliant BT thanx for sharing
Forum: UB40 Discussion 21st March 2011, 08:58 PM
Replies: 38
Views: 1,808
omg how gorgeous are they both! :-D

omg how gorgeous are they both! :-D
Forum: UB40 Discussion 20th March 2011, 08:26 PM
Replies: 2
Views: 412
Bestsellers

Just been on Amazon and the UBs have got 3 albums in the top 10 best selling reggae category; Signing Off, The Very Best and The Best Of Vol 1 & 2. :grin:
Forum: UB40 Discussion 20th March 2011, 07:09 PM
Replies: 6
Views: 648
saw them on joolz holland and their...

saw them on joolz holland and their grrrrrrrrrreat :-)
Forum: UB40 Discussion 13th March 2011, 08:27 PM
Replies: 47
Views: 1,505
oh they sound crap :lol:

oh they sound crap :lol:
Forum: UB40 Discussion 13th March 2011, 05:35 PM
Replies: 19
Views: 837
i've just put some things on ebay today and all...

i've just put some things on ebay today and all the proceeds will go to hope village.
hope this helps x
Forum: General Anarchy 12th March 2011, 08:36 PM
Replies: 4
Views: 427
the sleep talking app is so funny! (provided you...

the sleep talking app is so funny! (provided you sleep talk that is)
Forum: UB40 Discussion 12th March 2011, 08:31 PM
Replies: 41
Views: 961
what she said x

what she said x
Forum: UB40 Discussion 12th March 2011, 08:28 PM
Replies: 40
Views: 1,089
yer still a spring chicken Hels! Glad you...

yer still a spring chicken Hels!

Glad you 'ad a great time :grin:
Forum: UB40 Discussion 12th March 2011, 08:24 PM
Replies: 117
Views: 58,230
i've taken pictures of my bits today and...

i've taken pictures of my bits today and hopefully will be able to put them on ebay tomorrow. :-)

You don't need those car magazines Paul- get them on't ebay! :wink:
Forum: UB40 Discussion 7th March 2011, 08:39 PM
Replies: 117
Views: 58,230
i'm liking the ebay idea:-) something which...

i'm liking the ebay idea:-)

something which for those with little time to spare can do

i've gathered a few bits together this evening and will be putting them on ebay this weekend
Forum: General Anarchy 7th March 2011, 08:30 PM
Replies: 8
Views: 338
can i just say, not all yorkshire folk are like...

can i just say, not all yorkshire folk are like them. i for one am from yorkshire and i wouldn't spit on some of those people if they were on fire :-x
Forum: UB40 Discussion 6th March 2011, 07:34 PM
Replies: 14
Views: 762
pmsl :lol:

pmsl :lol:
Forum: General Anarchy 6th March 2011, 07:30 PM
Replies: 16
Views: 826
this makes me sick. I work with adults with...

this makes me sick.
I work with adults with disabilities in a day centre, and the government cuts are hugely affecting these guys too. We have been told that the council will assess each...
Forum: UB40 Discussion 6th March 2011, 07:07 PM
Replies: 47
Views: 1,505
baddiel and skinner- three lions!

baddiel and skinner- three lions!
Forum: UB40 Discussion 6th March 2011, 06:58 PM
Replies: 13
Views: 989
oh so i wasn't hearing things!

oh so i wasn't hearing things!
Forum: UB40 Discussion 5th March 2011, 04:29 PM
Replies: 14
Views: 667
Brian is the man what great kids

Brian is the man

what great kids
Forum: UB40 Discussion 15th February 2011, 07:44 PM
Replies: 45
Views: 1,750
aye aye enough of that Jen! I'll have you know...

aye aye enough of that Jen! I'll have you know i'm a sweet and innocent girl me :angel:
Forum: UB40 Discussion 15th February 2011, 07:38 PM
Replies: 45
Views: 1,750
wouldn't be a bad thing though Jen! Bring it on-...

wouldn't be a bad thing though Jen! Bring it on- i'm up for a 5 nighter! :lol:
Forum: General Anarchy 15th February 2011, 07:35 PM
Replies: 22
Views: 736
yes Fi, gone but never forgotten! ;-)

yes Fi, gone but never forgotten! ;-)
Forum: UB40 Discussion 15th February 2011, 07:29 PM
Replies: 27
Views: 636
happy birthday Craig :beer: xx

happy birthday Craig :beer: xx
Forum: UB40 Discussion 15th February 2011, 07:27 PM
Replies: 20
Views: 708
i tend to listen to LOL2 when working out. seems...

i tend to listen to LOL2 when working out. seems to do it for me :square:
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 06:42 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2 (Unregistered)


Forum SEO by Rapid Web Ltd