PDA

View Full Version : ARE YOU HAPPY IN YOUR RELATIONSHIP ?


elaine2005
8th May 2007, 12:06 AM
WITH YOUR PARTNER ? WIFE ? HUSBAND ? ETC ..... :?:


( & Yes im bored and No i cant sleep ) :P

Emma B
8th May 2007, 01:05 AM
YES YES YES

loekie
8th May 2007, 09:59 AM
A big yes for me :wink:

STING
8th May 2007, 11:54 AM
you avin a laff :grin:

elaine2005
8th May 2007, 12:06 PM
:lol: @ u


i answered SOME TIMES ( few and far between ) but still its ok some times :wink:

sweetsensation
8th May 2007, 04:13 PM
:wink: Sometimes.

Tis only normal in a long term relationship to answer this one I feel.

KGB_I_was_NOT
8th May 2007, 04:51 PM
20 years and counting, no complaints... so "yes" for me :)

Sylvie B
8th May 2007, 05:00 PM
alright :lol:

After Tonight
8th May 2007, 07:00 PM
Kinda...most of the time...

STING
8th May 2007, 08:44 PM
who's the other three? perhaps we can all meet up and guh on the pull den :grin::evil:

MAYBETOMORROW
8th May 2007, 10:23 PM
who's the other three? perhaps we can all meet up and guh on the pull den :grin::evil:


:lol: :lol: :lol:

homely.girl
9th May 2007, 03:27 AM
BIG LOVE 4 ME IIRIE HUSBAND!! :friends:
:bouncered: :bounceyellow: :bounce:

~JENNY~
9th May 2007, 06:34 PM
yep :love: happier than eva, an im lovin it :bounce: :bounceblue:

janice
9th May 2007, 07:41 PM
yep :love: happier than eva, an im lovin it :bounce: :bounceblue:dean loves me more :wink:

Fiona Ruth
10th May 2007, 10:52 PM
Sometimes, but cant remember when.
oh yes when I need time off to go to see UB40
Better than being alone I spose

~JENNY~
11th May 2007, 09:01 AM
yep :love: happier than eva, an im lovin it :bounce: :bounceblue:dean loves me more :wink:

:laff::laff::laff::laff::laff::laff: LMFAO you wish!!!!!

You give him the creeps!!! lol

Well what do u expect him to fink of you wen the first time he hears you, you tell him you want fk him etc etc etc :laff: an then show him your boobs :laff::laff: your fkin mental woman

One Woman Man
11th May 2007, 01:56 PM
Thats a BIGBIG
YES from me.

Tineke
11th May 2007, 01:58 PM
yeahhhhhhhhhhh iam verry happy
my boyfrend is UB40 fan to,he is verry kind,
ans so sweet :D

2Tony
11th May 2007, 02:21 PM
I will check with Mr 2Tony before answering this post :grin: just to be on the safe side

2Tony
11th May 2007, 02:23 PM
what happened to the s i typed MRS

Grinner
14th May 2007, 11:50 AM
:wink: Sometimes.

Tis only normal in a long term relationship to answer this one I feel.in full agreement chelle :wink: can't be happy all the time :roll:

2Tony
14th May 2007, 12:09 PM
Have now checked & Mrs 2Tony says - yes I am very happy :wink:

MAYBETOMORROW
14th May 2007, 11:37 PM
Have now checked & Mrs 2Tony says - yes I am very happy :wink:

Glad you got that sorted mate!! :D

:lol: :lol: :lol:

Mick_f
14th May 2007, 11:51 PM
Very Happy :D

Emma B
15th May 2007, 08:41 AM
Awwww whos voted the NO's???

littlecrow
15th May 2007, 12:50 PM
Sometimes :? :roll:

Bytheway2006
20th May 2007, 06:05 PM
Yes of course been together since 1978 & been married since 1981

:shock: :shock: :shock:


John

AMANDLA UB40
7th January 2008, 11:13 AM
OH YES IM SO HAPPY.....
two lovely kids and a greatt (almost great!! ) hubbie!!!
its our weddingday in may 2008...so must be very lucky in love !!!

FRANCY B
18th April 2008, 11:19 PM
yes

strangefruit79
20th April 2008, 11:17 PM
Yup 6 years and still going strong

romeo
21st April 2008, 12:05 AM
ohhhhhhh yessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

NUB40
23rd April 2008, 09:36 PM
Yes very happy,been 18yrs now.Best part is that he isnt into any sort of music so i get a 3 day,2 night break with my mate another ub fan to go watch the boys, well i must have travelling time and its so tireing having to drive all them miles :D :D :D

Nes B40
25th February 2009, 04:02 PM
Been 13 years this aprill so yes most of the time.

Just Bianca
25th February 2009, 10:41 PM
After 2 divorces :oops: Now i can say YESSSS!!! I'm finally happy :friends:

~JENNY~
7th March 2009, 01:12 PM
Wow look at how old this post is.. it doesnt even seem that long ago when i think about it being posted :laff:

In im stilllllllllll happyyyyyyyyy :love:

Jan! LMAO... ive jus remembered u flashin ya tits at my Dean :laff: :laff: :laff:

gaynorubfan05
7th March 2009, 04:01 PM
yes i am happy in the relationship with my boyfriend stuart
and he my first ever boyfriend
and he like ub40 too

we both got together last year
:love: :friends:

champane
7th March 2009, 11:16 PM
toooo right I am and who wouldnt be with my fella and all he puts up with bless him xxxx

:love:

Seahorse
7th March 2009, 11:22 PM
I had to move to another continent, it was well worth it, I'm a very happy bunny with my man. :)

TINA/T
8th March 2009, 09:43 AM
well im single but. . . . . .

:D im very happy in my relationship :D with me :grin: thank u!

wot can i say, im great fun to be with :kiss: :grin: :lol: :lol:

xx

jstancer
13th March 2009, 07:33 PM
when she is at work and the kids are at school i cudnt be happier

JB40
5th April 2009, 01:31 PM
Wife and I have been together for thirty years. Got together before the band took off. Happy all the time except for a couple of days each month. Then it's the end of the world.

Helena
5th April 2009, 04:22 PM
Wife and I have been together for thirty years. Got together before the band took off. Happy all the time except for a couple of days each month. Then it's the end of the world.

:laff: but i bet in that 2 days it's all your fault

maccat
6th April 2009, 10:53 PM
Married 15 years this July, so yes very happy :D

swanie
22nd April 2009, 06:35 PM
yes i am... okay he has his bad days but he is a gr8 dad,lover,partner and i'm happy we are together for 2 years now :lol:

ConnyB.
26th April 2009, 01:46 AM
:D
yes, now I'm really happy, got my man now. sometimes he's an idiot and i want to blow him to the moon, but i love him. :laff: :wink:

.elaine.
29th April 2009, 07:26 PM
im very happy in my CURRENT RELATIONSHIP :laff:
( only funny to those in the know ) lol

Watchdog in the Kitchen
30th April 2009, 12:07 PM
I am having trouble - I think SUPERAL no longer loves me.

Luci Lockit
30th April 2009, 10:56 PM
:grin:
Yes Disgustingly so 8)
I am sooo happy, it probably isnt legal!

Lx

NUB40
30th April 2009, 11:04 PM
:grin:
Yes Disgustingly so 8)
I am sooo happy, it probably isnt legal!

Lx

Only because you have the tv control to yourself at the moment :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:

PIXI
5th May 2009, 09:09 PM
Sometimes, but cant remember when.
oh yes when I need time off to go to see UB40
Better than being alone I spose

LOL how time changes things.

Looks like a good job he left me then and looking back no it wasnt better than being on my own :D

dutchy
9th May 2009, 03:42 AM
I am happy yes, allthough a bit more sex a day would make it more happier ;)

NUB40
7th July 2009, 01:51 PM
Just celebrated our 12th anniversary :grin:

Been together 19yr now still very happy :wink: :D :D

miry_loves_duncan_85
7th July 2009, 03:09 PM
well i haven't got one..just with myself... :wink:

but good luck for all of you happy people who got one..!!!

For me..keep on tryin' :roll:

kristajoy
7th July 2009, 03:17 PM
Ummm...divorced. So I guess that would be a no. Although I spend a lot of time with my kids and I like them, so that would be yes. I'm not voting. :)