PDA

View Full Version : ok biatches... (and men...if ya like)


bobby
17th January 2007, 09:32 PM
picture the scene...

ALI.. is butt naked sweeping stairs..

ROBIN... is skinny dipping in the pool..

BRIAN... has just popped into the shower..

EARL... has just got OUT of the shower..

ASTRO... is spreadeagled in the sauna..

NORMAN... is in his birthday suit cleaning his bongos..

JIMMY... is polishing his drumstick wearing only his cowboy hat..

MICKEY... is bathing up the sun and applying a lot oil to his bronzed body..


(go to question)

San Diego
17th January 2007, 09:34 PM
I think you had a little too much fun putting this one together... :evil: :evil:

bobby
17th January 2007, 09:44 PM
i thought of it with all you bitches in mind tho...

San Diego
17th January 2007, 09:45 PM
:bigwink: Sure you did honey

bobby
17th January 2007, 09:48 PM
are you implying that i typed this with one hand?

San Diego
17th January 2007, 09:53 PM
Yes I am...............without any equivocation :evil:

Groovy 40
17th January 2007, 10:35 PM
i just looked & someone has voted :eek:


who was it? :aagh:

sweetsensation
17th January 2007, 11:55 PM
Pervert

UBlong2me
18th January 2007, 07:15 AM
:love: EARL!!!!!!!! :love: :love: :love: :haha:

mamto3girls
18th January 2007, 05:02 PM
ali

lovey
18th January 2007, 06:35 PM
alli every time. lol :eek:

bobby
18th January 2007, 07:08 PM
Pervert


yawn... this yours? http://i1.tinypic.com/42w3xid.jpg

KGB_I_was_NOT
18th January 2007, 07:22 PM
i thought of it with all you bitches in mind tho...

yeah right... for some reason you pictured all the guys naked... heh ;)

Something you want to tell us, Boobster? ;)

bobby
18th January 2007, 07:25 PM
no.


just thought i`d add a touch of spice to this very boring section.


i admit i surfed "men" sites to get ideas of something for the guys to be doin.. but that was in the name of research.


honest.

KGB_I_was_NOT
18th January 2007, 07:27 PM
no.


just thought i`d add a touch of spice to this very boring section.


i admit i surfed "men" sites to get ideas of something for the guys to be doin.. but that was in the name of research.


honest.

uh-huhhh... You realize, of couse, that I just might have to start calling you "Boobby" from now on... ;) :haha: :haha:

bobby
18th January 2007, 07:29 PM
why? im not into boobs. more of an ass man misell.

so your proposed name for me wouldnt make any sence, thus i wont benefit from the embarrasment.

KGB_I_was_NOT
18th January 2007, 07:57 PM
why? im not into boobs. more of an ass man misell.


alright (shrugs shoulders)... we can accomodate that, too... ;) :haha:

bobby
18th January 2007, 08:03 PM
ok. i`ll look farward to the future bantering with you sometime soon then.

Tik
19th January 2007, 11:08 AM
it it me or is this post a bit wrong in a "oo er" kind a way

janice
19th January 2007, 12:39 PM
astroooooooooooooo :love:

San Diego
19th January 2007, 05:27 PM
astroooooooooooooo :love:

:aagh: :aagh: OMG....I would never have guessed..... :laff: :laff: :laff: :laff: :laff: :laff:

normansfan
20th January 2007, 02:25 AM
Norman for me (of course) :angel: :love:

Big Love, Alisha xxxxx :friends: :friends:

MAYBETOMORROW
20th January 2007, 11:11 AM
it it me or is this post a bit wrong in a "oo er" kind a way

It is a bit wrong in the "oo er" kind of way :rolleyes:

NEPCHOON ROSE
20th January 2007, 02:48 PM
i thought of it with all you bitches in mind tho...

yeah right... for some reason you pictured all the guys naked... heh ;)

Something you want to tell us, Boobster? ;)



glad you said that instead of me :grin:

NEPCHOON ROSE
20th January 2007, 02:53 PM
ps....no zebras lord bob of carlise...so you did not cater to all us bitches did you :rolleyes: :grin:

elaine2005
20th January 2007, 04:17 PM
im afraid ali is always going to get my vote.

IM BIASED AND PROUD :bigwink:

NEPCHOON ROSE
20th January 2007, 07:56 PM
im afraid ali is always going to get my vote.

IM BIASED AND PROUD :bigwink:

really....nooooooo :ooh:

Melanie1234
24th January 2007, 10:46 PM
It just had to be Ali.... there is something endearing about a man on his hands and knees...... :love:

Sylvie B
25th January 2007, 08:29 PM
you've been watchin that Queen video again ain't ya............I want to break free :haha: :laff: :laff: