PDA

View Full Version : THE SOUTH LONDON DERBY


R.M.D
19th November 2005, 01:54 AM
YESH YESH YESH...should be a groot game

Charlton vMan U

2 good footballing sides and alot to play for..
The only trouble is that the Man u fans are demanding most of the home tickets due to most of their fans living in this part of the country(cos none of the 4kers live in manchester)
BTW..was funny today when i heard Roy Keane leaving,on the radio they were in Manchester talking to fans about his departure......All 3 of them were devistated :grin: :grin: :grin:
"COME ON YOU ADDICTS"

...DAVE... :smokin: :smokin: :smokin:

King Louie
19th November 2005, 05:19 PM
DOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

louieeeeeeeeeeeeeeeeee :laff:

*Cookie*
19th November 2005, 05:20 PM
so dave whats the big game tomorrow???


rich wont let me work so he can go pub and watch spurs with the lads!!!

im thinking ive been suckered here :rolleyes: :rolleyes:

janice
19th November 2005, 05:22 PM
snakes and ladders :laff: :laff:

*Cookie*
19th November 2005, 05:25 PM
snakes and ladders :laff: :laff:


:laff: :laff: :laff:

R.M.D
19th November 2005, 09:26 PM
Never mind...Poor ol Dell was there today(allways next time dude)
If it aint bad enough losing to Man U, now the poor 4ker has gotta go home and face a microwave dinner cos Liz has been spring cleaning all her piccies of BT today (and the 1 of norman lmao)

Aye cookie,looks like i'll be joining him then cos its not on sky :grrr:

Hopefully they'll put it on round my local(they got the old Stavros Sattalite jobbie) :bigwink: :bigwink:

Should be a groot game tho
Tc...Dave... :smokin: :smokin:

*Cookie*
20th November 2005, 12:47 PM
Aye cookie,looks like i'll be joining him then cos its not on sky :grrr:

Hopefully they'll put it on round my local(they got the old Stavros Sattalite jobbie) :bigwink: :bigwink:

Should be a groot game tho
Tc...Dave... :smokin: :smokin:

aw that would be why if it isnt on sky, im not complaining, i was offered a lunch shift 20, id of earnt hes given me 50 not to do it, and cleaned the bathroom and living room before heading of!!!

:laff: :laff: and i get a sunday of an extra 30 and a peaceful afternoon :grin: life is sweet


just need spurs to win, and him to come home happy :love:

hillyjo13
20th November 2005, 12:57 PM
man u all the way :love:

The Gardener
20th November 2005, 04:01 PM
Spurs :grrr: UP THE HAMMERS!!!!!!!!!!!!

*Cookie*
20th November 2005, 04:05 PM
did spurs win???

am i getting a happy hubbie or a misery :evil:

UB40 FILES
20th November 2005, 07:01 PM
did spurs win???

am i getting a happy hubbie or a misery :evil:

think it's a draw 1-1 :grin:

MAYBETOMORROW
21st November 2005, 11:37 AM
man u all the way :love:

Well done Man U....it was a good game :beer:

:smokin:

Shabba67
21st November 2005, 12:54 PM
Wheres all the Rangers fan's today lmfao ... they're usually out and about giving it heavy celebrating on the board after an old firm ... .hmmm where can the be?

Shabs
xxxxxxx

:bounce: :bounceyellow: :bounce: :bounceyellow: :bounce:

Lord F
21st November 2005, 02:52 PM
aye shabba were usually on here cause weve usually won,
it would be a poor celtic team if they couldnae beat us
efter drawing wi falkirk, caley , dundee utd and the pub team doon the road fi me,

anyway were savin our strength for the european champions league :laff: :laff: :laff:


Tam

Shabba67
21st November 2005, 05:21 PM
:laff: :laff: :laff:

Shabs
xxxxxx

King Louie
21st November 2005, 11:21 PM
STD STD STD STD STD STD :laff: :laff: :laff:

chicking DINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG for dell boy lmfao

lol @ dusting of the photo copyed piccy of bt she bought off of ebay :laff: :laff:

louieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :grin:

champane
22nd November 2005, 03:42 AM
STD STD STD STD STD STD :laff: :laff: :laff:

chicking DINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG for dell boy lmfao

lol @ dusting of the photo copyed piccy of bt she bought off of ebay :laff: :laff:

louieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :grin:


go on :laff: :laff: :laff: do i look worried :rolleyes: brothers and mates get so boring after a while :kiss:

:love: