PDA

View Full Version : What about a radio

Rein
16th September 2003, 12:09 PM
Yes UB40 what about a broadband radio on the site, with good reggae, don't have any reggae radio channels in tha area!

people think of a name for the radio!

ras

swanie
16th September 2003, 09:13 PM
hoi Rein,
the reggaetwins and transitblack who are members of this site have their own internet reggae radiostation.radiostation van reggaetwins en transitblack (http://www.live365.com/stations/reggaetwins)
Go and listen, ze zijn echt tof(sorry don't know "tof" in english)

Rein
17th September 2003, 08:07 AM
hoi swanie

bedankt, hoe wist je dat ik nederlands kan spreken. bedankt voor de link! echt tof!.....hehehe!
cool bedankt

reinout graemlins/bounceblack.gif graemlins/bounceblack.gif

swanie
17th September 2003, 08:37 AM
Kijk onderaan je post daar staat dat je nederlander bent ;) en als je eventueel niet nederlands had gekund had je het vanzelf wel gezegd neem ik aan.

Rein
17th September 2003, 12:55 PM
ja natuurlijk, is allemaal waar, nogmaals bedankt, ik had ok eigenlijk niet nederlands kunnen zijn want ik heb mijn hele leven in afrika gewoond

doei

reinout

frost
17th September 2003, 07:40 PM
:D

greetzzz frost :D

swanie
17th September 2003, 08:44 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by rein:
ja natuurlijk, is allemaal waar, nogmaals bedankt, ik had ok eigenlijk niet nederlands kunnen zijn want ik heb mijn hele leven in afrika gewoond

doei

reinout<hr></blockquote>

Ik wist dat je in afrika gewoond hebt...in Malawi of niet?
(hoe weet ze dat nou?????
:confused: )

Rein
18th September 2003, 09:01 AM
alright don't get big headed! keep it reall dankje frost!

rein :p

swanie
18th September 2003, 10:50 AM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by rein:
alright don't get big headed! keep it reall dankje frost!

rein :p <hr></blockquote>

hey ik zit maar wat te plagen joh,ik zag alleen bij een andere post staan dat er malawi onderstond.
groetjes Dianne graemlins/friends.gif

Rein
18th September 2003, 12:24 PM
ik ook hoor nuf respect, de groeten!

ras rein

2tone
19th September 2003, 03:39 PM
WHAT?????????????????????
:eek: :eek: :eek:

swanie
19th September 2003, 10:11 PM
Nothing special Brett,we were only talking about you :p graemlins/bigwink.gif graemlins/friends.gif