PDA

View Full Version : Irish Bird


Rachel~B
1st October 2004, 09:47 PM
where are you hiding graemlins/bigwink.gif

sweetsensation
1st October 2004, 09:53 PM
If I tell you I'd have to kill you :p

Rachel~B
1st October 2004, 09:54 PM
ahhh so you were hiding graemlins/laff.gif

sweetsensation
1st October 2004, 09:55 PM
No I wasn't, was upstairs watching tv. Came down for food,I'm starving :roll:

paulaw
1st October 2004, 09:56 PM
She had seen me and Jayne online.........and did a runner :o


Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 09:57 PM
nope...can't think of anything funny to say :roll:

sweetsensation
1st October 2004, 09:58 PM
I ain't even signed in msn YET. piss off the lot of ya's I'm going to eat my rice krispies graemlins/bounce.gif graemlins/bounceblue.gif graemlins/bouncered.gif

sweetsensation
1st October 2004, 09:58 PM
graemlins/laff.gif graemlins/laff.gif

Rachel~B
1st October 2004, 09:59 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
She had seen me and Jayne online.........and did a runner :o


Paula
xxxxx<hr></blockquote>

ummm well what can I say...thats why I haven't got either of you on msn ;)

paulaw
1st October 2004, 09:59 PM
See there u go......rice krispies indeed!!!

Jayne just had her friday night jelly tots!!!!


And me, well i just had hot dogs!!!! and i wont tell which kind....lol


Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:00 PM
piss off ur self :roll: bleedin rice krispies graemlins/laff.gif

Rachel~B
1st October 2004, 10:01 PM
you know im gonna petition for a sick icon and a yawn icon :p

just thought...Paula...ya nosey get graemlins/bigwink.gif

[ 01 October 2004: Message edited by: Rachel.B. ]</p>

paulaw
1st October 2004, 10:03 PM
Well....bugger u too!.....i'm gonna bed soon....see i'm all full up after my "hot dogs"....pmsl


Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:04 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
Well....bugger u too!.....i'm gonna bed soon....see i'm all full up after my "hot dogs"....pmsl


Paula
xxxxx<hr></blockquote>

graemlins/laff.gif yeah bet ur stuffed...heard all about you graemlins/laff.gif

paulaw
1st October 2004, 10:06 PM
oooops......I don't know what u mean !!!!!!

I'm a virgin me!


Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:08 PM
oh right didn't know you could 'become' a virgin again :D

paulaw
1st October 2004, 10:08 PM
hey rachel......why am i nosey????

was an afterthought!...lol....dumb blonde definitely!....lol


Paula

Rachel~B
1st October 2004, 10:09 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
hey rachel......why am i nosey????

was an afterthought!...lol....dumb blonde definitely!....lol


Paula<hr></blockquote>

well if ya dont know now you never will :D

paulaw
1st October 2004, 10:10 PM
Rachel.....my children just arrived....honest.....I saw the light and oopsy daisy pregnant.....then it happened again 5 yrs later!!!!!


Paula
xxxxx

paulaw
1st October 2004, 10:11 PM
Awwww u got me all confused now!!!!!

Mind its not difficult!...lol


Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:12 PM
:p

1st October 2004, 10:13 PM
well she has said she is off to church on Sunday ;)

paulaw
1st October 2004, 10:14 PM
How did u know my middle name??????

Well, done too much thinking today now......so gonna my bed!

Nite Nite all

Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:15 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by jayne l:
well she has said she is off to church on Sunday ;) <hr></blockquote>

ummm she going to a baptism then? :p

sweetdreams Paula graemlins/friends.gif

[ 01 October 2004: Message edited by: Rachel.B. ]</p>

paulaw
1st October 2004, 10:16 PM
How can I sleep with all this speculation?????

No....Jayne and I are going to church on Sunday.....well several actually!!!....in search of single men!

Paula
xxxxx

Rachel~B
1st October 2004, 10:18 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
How can I sleep with all this speculation?????

No....Jayne and I are going to church on Sunday.....well several actually!!!....in search of single men!

Paula
xxxxx<hr></blockquote>

whats wrong with pubs? graemlins/laff.gif

paulaw
1st October 2004, 10:20 PM
Pubs are full of drunken men, Rachel!!!!!


And we may have to drink a pint or two so we don't feel left out

Paula
xxxxx

paulaw
1st October 2004, 10:23 PM
Chelle must be eating the whole bloody box of rice krispies.....either that or she's gone all mumsie and making chocolate krispie buns....lol


I'm off.....goodnite once more

See ya's love ya's bye !

Paula
xxxxx

1st October 2004, 10:24 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
Pubs are full of drunken men, Rachel!!!!!


And we may have to drink a pint or two so we don't feel left out

Paula
xxxxx<hr></blockquote>

Pints nooo way I'm not a cheap date :D

Rachel~B
1st October 2004, 10:24 PM
being the good Catholic girl that I am...in my experience there arent any nice men in church...or maybe its just the area I live in ;)

[ 01 October 2004: Message edited by: Rachel.B. ]</p>

sweetsensation
1st October 2004, 11:08 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by paulaw:
Chelle must be eating the whole bloody box of rice krispies.....either that or she's gone all mumsie and making chocolate krispie buns....lol


I'm off.....goodnite once more

See ya's love ya's bye !

Paula
xxxxx<hr></blockquote>

:eek: Oooooo spooky time !! I made rice krispie cakes this morning before I took the kids to school ! Are you spying on me? :eek:


Where are you all?

Shel graemlins/love.gif

Rachel~B
2nd October 2004, 01:03 PM
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><hr>Originally posted by sweetsensation:
[b]

:p